De praktijk is iedere werkdag geopend van 08.00 uur tot 17.00 uur. Op woensdagmiddag na 12 uur alleen voor spoed.
Spreekuur is elke ochtend van 8:30 uur tot 11:30 uur en elke maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag van 14 tot 16:15 uur. Op woensdagmiddag zijn wij alleen bereikbaar voor spoedgevallen.
Om de urgentie in te kunnen schatten en om de juiste duur van een passende consultvorm te plannen zal de assistente aanvullende vragen stellen.
Als u voor 10 uur belt naar de praktijk dan is het mogelijk om een directe terugbelafspraak bij de huisarts in te plannen. Die belt u dan in de loop van de ochtend of uiterlijk middag terug. Lukt het niet meer die dag en is het wel urgent? Bel dan met de assistente.
Heeft u meerdere vragen of een vraag waarvoor u meer tijd nodig denkt te hebben, overleg dan met de assistente voor een dubbele afspraak.
Om de urgentie in te kunnen schatten en om de juiste duur van een passende consultvorm te plannen zal de assistente aanvullende vragen stellen.
Lukt het u niet om naar de praktijk te komen? Overleg dan met de assistente voor een huisbezoek. Die worden in principe tussen 13 en 14 uur gedaan, maar mocht er voor 12 uur tijd zijn dan doen we deze bij voorkeur eerder.
Voor spoedgevallen tijdens openingstijden belt u de praktijk en toetst u 1!
Wij zijn beschikbaar van 8 tot 17 uur op maandag tot en met vrijdag. Is er sprake van een medisch probleem wat niet kan wachten tot de volgende werkdag, neem dan contact op met de huisartsenspoedpost.
Woont u in de gemeente Stichtse Vecht (en Leidsche Rijn/Vleuten/de Meern), neem dan contact op met de Huisartsenspoedpost Noordwest-Utrecht op 088 130 96 20.
https://huisartsenspoedpostnoordwestutrecht.nl/
Woont in de gemeente Wijdemeren neem dan contact op met Huisartsenspoedpost RHOGO op 088 130 96 00.
https://spoedzorghilversum.nl/
Woont u in de gemeente de Bilt of Utrecht (let op NIET Leidsche Rijn/Vleuten/de Meern) neem dan contact op met Spoedpost Utrecht Stad op 088 130 96 70.
https://spoedpostutrechtstad.nl/
Graag willen wij met zijn allen onnodige telefoontjes en bezoekjes aan de post voorkomen en daarmee de wachttijden bij echte spoed verkorten. Bezoek bij twijfel hierom graag eerst de website. Daar kunt u een vragenlijst invullen en krijgt u advies.
Weet u dat u veel medische zaken tegenwoordig online kunt regelen waar en wanneer u maar wilt? Dit bespaart u een telefonisch contact met onze huisartsenpraktijk. Zo kunt u uitslagen inzien, herhaalrecepten aanvragen of een vraag stellen aan uw huisarts. U kunt dit regelen op twee manieren: via de ‘patiëntenomgeving’ op onze website of met de ‘Mijn Huisarts Online’ app.
Klik op bovenstaande afbeelding om een account aan te maken of in te loggen in uw patiëntenomgeving
Wilt u een account aanmaken voor de ‘Mijn Huisarts Online’ app? Download de app (App Store, iOS) (Google Play, Android)
Wij zijn open voor nieuwe inschrijvingen. Vul het formulier volledig in. U ontvangt binnen 72 uur een bevestiging van onze praktijk per mail.
Heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u een telefonische terugbelafspraak maken.
Neem hiervoor contact op met onze doktersassistente.
Weet u dat u veel medische zaken tegenwoordig online kunt regelen waar en wanneer u maar wilt? Dit bespaart u een telefonisch contact met onze huisartsenpraktijk. Zo kunt u uitslagen inzien, herhaalrecepten aanvragen of een vraag stellen aan uw huisarts. U kunt dit regelen op twee manieren: via de ‘patiëntenomgeving’ op onze website of met de ‘Mijn Huisarts Online’ app.
Klik op bovenstaande afbeelding om een account aan te maken of in te loggen in uw patiëntenomgeving
Wilt u een account aanmaken voor de ‘Mijn Huisarts Online’ app? Download de app (App Store, iOS) (Google Play, Android)
Via Mijn Medisch Dossier is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:
– Laboratoriumuitslagen (overzicht van metingen die uw zorgverlener met u heeft gedeeld)
– Lichamelijk onderzoek (de diagnostische waarden: bloeddruk, lengte en gewicht)
– Toegangslogboek (overzicht van wie er inzage heeft in uw medisch dossier)
– Verslaglegging (per onderwerp de voorlopige conclusie en gemaakte afspraken (E&P regels)
– Overgevoeligheden en bijzonderheden
– Mijn documenten (in- en uitgaande correspondentie, bijvoorbeeld verwijsbrieven)
– Actueel medicatieoverzicht
Wilt u een vraag stellen die gevoelige informatie bevat? Stuur dan een email naar huisartspraktijkdetrouwewachter@zorgmail.nl met daarin uw mobiele nummer. Wij zullen dan reageren op uw e-mail, en daarna kunt u in een beveiligde omgeving tekst en eventuele bijlages zoals foto’s toesturen.
Weet u dat u veel medische zaken tegenwoordig online kunt regelen waar en wanneer u maar wilt? Dit bespaart u een telefonisch contact met onze huisartsenpraktijk. Zo kunt u uitslagen inzien, herhaalrecepten aanvragen of een vraag stellen aan uw huisarts. U kunt dit regelen op twee manieren: via de ‘patiëntenomgeving’ op onze website of met de ‘Mijn Huisarts Online’ app.
Klik op bovenstaande afbeelding om een account aan te maken of in te loggen in uw patiëntenomgeving
Wilt u een account aanmaken voor de ‘Mijn Huisarts Online’ app? Download de app (App Store, iOS) (Google Play, Android)
U kunt via deze website uw eigen chronisch actieve medicatie herhalen.
Als u langere tijd één of meerdere medicijnen gebruikt, heeft de apotheek speciaal voor u een gratis service: zij zorgen ervoor dat uw medicijnen op een vooraf afgesproken tijdstip klaar staan. U hoeft dan bijna nooit meer een herhaalrecept bij uw huisarts aan te vragen.
Weet u dat u veel medische zaken tegenwoordig online kunt regelen waar en wanneer u maar wilt? Dit bespaart u een telefonisch contact met onze huisartsenpraktijk. Zo kunt u uitslagen inzien, herhaalrecepten aanvragen of een vraag stellen aan uw huisarts. U kunt dit regelen op twee manieren: via de ‘patiëntenomgeving’ op onze website of met de ‘Mijn Huisarts Online’ app.
Klik op bovenstaande afbeelding om een account aan te maken of in te loggen in uw patiëntenomgeving
Wilt u een account aanmaken voor de ‘Mijn Huisarts Online’ app? Download de app (App Store, iOS) (Google Play, Android)
Uw huisarts zet alle informatie over uw gezondheid in de computer. Dat heet een medisch dossier. De huisarts zet er bijvoorbeeld in welke ziektes u heeft, welke onderzoeken en behandelingen u heeft gehad en welke medicijnen u gebruikt. Zo staan uw medische gegevens allemaal bij elkaar.
Je (huis)arts en je apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw belangrijkste medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken.
In onderstaande video wordt kort uitgelegd hoe het LSP werkt als je op de huisartsenpost komt.